Re: [team-gnome-gr] εργαλείο εμφάν ισης διαφορών στα .po

2011/3/11 Emmanouel Kapernaros <manolis kapcom gr>:
Καλησπέρα, υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για σύγκριση μεταφράσεων; Θέλω να
συγκρίνω 2 .po αρχεία αλλά τα προγράμματα diff όπως το kompare δεν κάνουν
δουλειά μιας και μεταχειρίζονται τα .po σαν απλά αρχεία και βγάζουν
κυριολεκτικά τις διαφορές γραμμή προς γραμμή. Εγώ θέλω να αναγνωρίζει ότι
είναι αρχείο μετάφρασης και να μου δίνει τις διαφορές στις μεταφράσεις
όμοιων strings.

Υπάρχει το εργαλείο podiff. Χρησιμοποίησε το google για να το βρεις.
Έχω μια έκδοση που αναφέρει
«Copyright (C) 2008 Sebastian Heinlein <glatzor ubuntu com>».
Υπάρχουν διάφορες εκδόσεις, οπότε αν βρεις νεότερη, πες μου.
Αν δε βρεις νεότερη, πες μου για να κάνω διαθέσιμη την (παλιά) έκδοση που έχω.

Στο l10n.gnome.org υπάρχει η δυνατότητα για σωστό diff στα αρχεία .po,
όπου εμφανίζει
και με χρώματα τις διαφορές. Αν είναι μεταφράσεις GNOME, μπορείς να
τις βάζεις στο l10n.gnome.org
για εύκολο diff, διαφορετικά εντόπισε τον κώδικα του l10n.gnome.org
και πάρε το κομμάτι που κάνει το diff για po.