[team-gnome-gr] εργαλείο εμφάν ισης διαφορών στα .po

Καλησπέρα, υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για σύγκριση μεταφράσεων; Θέλω να συγκρίνω 2 .po αρχεία αλλά τα προγράμματα diff όπως το kompare δεν κάνουν δουλειά μιας και μεταχειρίζονται τα .po σαν απλά αρχεία και βγάζουν κυριολεκτικά τις διαφορές γραμμή προς γραμμή. Εγώ θέλω να αναγνωρίζει ότι είναι αρχείο μετάφρασης και να μου δίνει τις διαφορές στις μεταφράσεις όμοιων strings.

Ευχαριστώ.
--
Μανώλης