Re: [team-gnome-gr] Album, άλμπουμ, λεύκωμα, συλλογή...

Αν και δεν είμαι ο ειδικότερος επί του θέματος ο όρος 'λεύκωμα' όσον αφορά τις φωτογραφίες μου αρέσει. Βέβαια χρειάζεται προσοχή κατά τη μεταφραστική διαδικασία γιατί η χρήση του πχ για μουσική είναι μάλλον αταίριαστη. Από την άλλη είναι νομίζω σαφές ότι στην καθομιλουμένη έχει επικρατήσει ο όρος άλμπουμ για τις φωτογραφίες και δεν νομίζω ότι κάποιος χρήστης θα αισθανθεί την ανάγκη μετάφρασης του όρου. Το μόνο θέμα που υπάρχει κατ' εμέ είναι η ομοιομορφία της μετάφρασης γιατί είναι όντως ενοχλητικό για το χρήστη ο ίδιος ακριβώς όρος να αποδίδεται διαφορετικά σε διάφορα μενού, παράθυρα διαλόγου κλπ. Από τη στιγμή που δεν θίγεται αυτή προσωπικά θα αποδεχόμουν τη χρήση και των δύο όρων.

Μιχάλης