Re: [team-gnome-gr] Μνεία μεταφραστών

Στις 15/11/2010 10:43 μμ, ο/η Michael Kotsarinis έγραψε:

Στις 15 Νοεμβρίου 2010 10:33 μ.μ., ο χρήστης Εμμανουήλ Καπερνάρος <manolis kapcom gr> έγραψε:
Παρατήρησα στο Banshee πηγαίνοντας "Βοήθεια>Περί>Μνεία>Μετάφραση από>", ότι κάποια ονόματα μεταφραστών όπως και της ελληνικής γλώσσας, τα βγάζει με ερωτηματικά "?????? ?????". Σε τι οφείλεται; Μπορούμε να το διορθώσουμε;

Ναι, το είδα και εγώ. Μήπως είτε κατά την αρχική μετάφρασή είτε κατά την ενσωμάτωσή της δεν είχε οριστεί σωστά η κωδικοποίηση χαρακτήρων; Επί τη ευκαιρία ρίξε και εσύ αν έχεις χρόνο μια ματιά στην ολοκληρωμένη μετάφραση που ανέβασα πριν λίγες μέρες μήπως βρεις κανένα λάθος.
Μιχάλης

Δεν πρέπει να έχει να κάνει με την μετάφραση. Το λέω γιατί και στις άλλες γλώσσες βγάζει ερωτηματικά εκεί που έχει ειδικούς χαρακτήρες. Φαίνεται πως μόνο αγγλικούς χαρακτήρες μπορεί να εμφανίσει και υποθέτω πως είναι πρόβλημα στο κώδικα του banshee.

Κατεβάζω το αρχείο μετάφρασης να κάνω κάνω και εγώ ένα review :) Θα ενημερώσω για ότι είναι..
--
Μανώλης