Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση banshee

Στις 9 Νοεμβρίου 2010 3:17 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <simos gnome org> έγραψε:

2010/11/9 Charis Kouzinopoulos <kouzinopoulos gmail com>
Καλησπέρα, στη σελίδα του Banshee κάτω από τα Actions δε μου βγάζει την επιλογή "Reserve for translation" αλλά μόνο το "Write a comment". Μήπως δεν κάνω κάτι σωστά;

Καλησπέρα,
Αναφέρεσαι στο http://l10n.gnome.org/vertimus/banshee/master/po/el
Ο Μιχάλης έκανε το reserve και μεταφράζει το πακέτο εδώ και 6 μέρες.
Μπορείς να στείλεις μήνυμα (Write comment) για να δεις σε τι φάση είναι
η μετάφραση και να ρωτήσεις αν μπορείς να βοηθήσεις.

Για την ακρίβεια μόλις συνδέθηκα για να ανεβάσω το μεταφρασμένο πλέον UI και θα αρχίσω τις οδηγίες χρήσης. Επειδή το Banshee θα μπει στο Ubuntu 11.04 και ως πρόγραμμα αναπαραγωγής πολυμέσων θα είναι "βιτρίνα" για πολύ κόσμο θα παρακαλέσω για προσεκτικό review γιατί παρόλο που έκανα review και στα ήδη μεταφρασμένα string και έχω προσέξει τον ορθογραφικό και γραμματικό έλεγχο και φρόντισα να είμαι συνεπής με την ορολογία των μεταφράεων στα οπτικοακουστικά προγράμματα, λάθη μπορεί πάντα να ξεφύγουν. Σε αυτό μπορούν όλοι να βοηθήσουν!
Μιχάλης