[team-gnome-gr] Πώς βρίσκουμε το όνομα ε νός αρχείου .mo

Γεια σας.
προσφατα γραφτηκα στην ομαδα-mailing list.
Ξεκιναω με μια απορια μου:
Έχω εγκαταστησει απο το Κεντρο Λογισμικου Ubuntu το πακετο Gnome Chemistry Utils 0.12.3: http://www.nongnu.org/gchemutils/, το οποιο περιλαμβανει διαφορες εφαρμογες, οπως το Chemistry Calculator, τo Molecule Viewer και το Spectrum viewer.
Προσπαθω να κανω μεταφραση του πακετου στα ελληνικα και για το σκοπο αυτο εχω φτιαξει κανονικα το el.po απο το pot του ανοιχτου κωδικα που κατεβασα απο εδω:http://download.savannah.gnu.org/releases/gchemutils/0.12/gnome-chemistry-utils-0.12.3.tar.gz.
Το προβλημα ειναι οτι ακομα δεν εχω καταλαβει ποιο πρεπει να ειναι το ονομα του αρχειου .mo που θα βαλω στο φακελο /usr/share/locale/el/LC_MESSAGES.
Δοκιμασα τα ονοματα gnome-chemistry-utils-0.12.3.mo, gnome-chemistry-utils.mo, gcu.mo αλλα κανενα δεν κανει το προγραμμα να φαινεται εξελληνισμενο.
Πώς μπορω να βρω το ονομα του αρχειου .mo που πρεπει να δωσω;
Ευχαριστω!