Re: [team-gnome-gr] Εύρεση προβλήμ ατος, αδύνατη η λύση του

     A. Στις 02-11-2010, ημέρα Τρι, και ώρα 00:47 +0200, ο/η Georgios
        Stefanakis έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους

Simo έτρεξα την εντολή που μου έδωσες για το po αρχείο που έχω
μεταφράσει αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς μου ζητάει να
κάνω.

Αυτό είναι το μήνυμα που παίρνω μετά την εκτέλεση της εντολής:

evolution-rss.master.el.po:575: message catalog has plural form
translations...
evolution-rss.master.el.po:7: ...but header entry lacks a
"plural=EXPRESSION" attribute
                              Try using the following, valid for Greek:
                              "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n !=
1);\n"
evolution-rss.master.el.po:7: ...but header entry lacks a
"nplurals=INTEGER" attribute
                              Try using the following, valid for Greek:
                              "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n !=
1);\n"
msgfmt: found 2 fatal errors

Μπορείς σε παρακαλώ να με βοηθήσεις να το λύσω για να μπορέσω να ανεβάσω
το αρχείο;