[team-gnome-gr] gnome-system-tools - HEAD

Γεια σας,

Η νέα κατάσταση του gnome-system-tools - HEAD - gst-network (Ελληνική) είναι 'Μεταφρασμένο'.
http://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-system-tools/HEAD/gst-network/el

Δυστυχώς αποδείχθηκε πως δεν είμαι τόσο καλός στην ορολογία των δικτύων. Βέβαια και το αγγλικό πρωτότυπο
ανεπαρκές μου φάνηκε αλλά αναγκάστηκα να αφήσω πολλά ασαφή. Οπωσδήποτε να το δει κάποιος σχετικά έμπειρος σε
δικτύωση.

Michael Kotsarinis
--
Αυτό είναι ένα αυτόματο μήνυμα που στάλθηκε από το l10n.gnome.org