Re: [team-gnome-gr] Ενημέρωση 27/Μα ρτίου/2009

Καλημέρα.
Θα ήθελα να προτείνω να φτιάξουμε ένα thread με τα πακέτα τεκμηρίωσης και ποιος ενδιαφέρεται να τα αναλάβει.
Ενημερωτικά, τα πακέτα με πάνω από 10.000 λέξεις είναι τα εξής:
evolution 35K + 6000 UI msg to review (Φώτης)
aisleriot 13K
accessibility guide 20K
system-admin guide 18K (Τζένη)
user-guide 10K (από τα οποία 7K fuzzy-χρειάζονται ελάχιστες αλλαγές))
anjuta 14K
platform-overview 11K

Επίσης, καλό θα ήταν να ξεκινήσουμε και ένα thread με τα πακέτα του UI που αναθεωρούμε. Παράλληλα, από εδώ και μπρος, όποιος κάνει αλλαγές στο ui να αφήνει ένα σχόλιο για το αν έκανε αναθεώρηση σε όλο το πακέτο ή μικρές αλλαγές (π.χ. για εναρμόνιση με την τεκμηρίωση).

Τζένη