Re: [team-gnome-gr] gtk+ - HEAD

2009/3/27 Nikos Charonitakis <nikosx gmail com>
επίσης:

#. Font variant
#: ../gtk/gtkstock.c:404
msgctxt "Stock label"
msgid "_Strikethrough"
msgstr "_Διακριτή διαγραφή"
έτσι είναι στο openoffice (και το word). Το είχαμε συζητήσει πριν από κανένα μήνα.

είναι σωστό;

Στις 27 Μάρτιος 2009 11:40 μμ, ο χρήστης  <gnomeweb gnome org> έγραψε:
> Γεια σας,
>
> Έγινε ένα νέο σχόλιο στο gtk+ - HEAD - po (Ελληνική).
> http://l10n.gnome.org/vertimus/gtk+/HEAD/po/el
>
> μια γρήγορη παρατήρηση :"ο φορτωτής gif"
> και άλλα παρόμοια μηνύματα δεν θα ήταν πιο κατανοητό ή θα ακουγόταν καλύτερα me μια μετάφραση του στυλ: "το πρόγραμμα προβολής εικόνων gif"
Εγώ δεν θα είχα πρόβλημα με αυτό που προτείνεις.