Re: [team-gnome-gr] Ενημέρωση μετάφρασης gno me-terminal

ok τα έχω στο πρόγραμμα. Στις επόνενες μέρες θα ανέβουν όλα.

nikos

Στις 9 Σεπτέμβριος 2008 8:10 μμ, ο χρήστης Athanasios Lefteris
<alefteris gmail com> έγραψε:
Επισυνάπτω την ενημέρωση της μετάφρασης του gnome-terminal (trunk).
Πριν δυο-τρεις ημέρες περίπου είχα στείλει και μια ενημέρωση για το
totem.. για την περίπτωση που έχει χαθεί το μήνυμά μου στα εισερχόμενά
σας. Αν μπορείτε επίσης, κάντε commit το στιγμιότυπο οθόνης για την
τεκμηρίωση του totem που έχω εισυνάψει. Το επόμενο πακέτο που
αναλαμβάνω να ενημερώσω είναι το nautilus.

Ευχαριστώ

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info