Re: [team-gnome-gr] Βελτιώσεις στο δικτυακό τόπο www.gnome.gr

το ενεργοποίησα
έπρεπε επίσης να μπει γλωσσα ελληνικά στο /gnome.gr/wp-config.php

Στις 24 Νοέμβριος 2008 12:43 πμ, ο χρήστης Nikos Charonitakis
<nikosx gmail com> έγραψε:
-από οτι ξέρω το αρχείο που ανέβασες πρέπει να είναι el.mo (binary)
για να λειτουργήσει (το έκανα αλλά δεν βλέπω φως)
-το αρχείο της δανέζικης μετάφρασης που δίνουν είναι .mo (έτοιμο προς
χρήση) Ο πηγαίος κωδικας ειναι το po, το pot είναι το προτυπο  που
μεταφράζουμε αλλάζοντας του όνομα σε χχ.po (οπότε δεν το στέλνεις)

Στις 24 Νοέμβριος 2008 12:12 πμ, ο χρήστης tom tryfonidis
<tomtryf gmail com> έγραψε:
β. Χρησιμοποιούμε το θέμα/theme SoftwareHolic, έκδοση 1.1. Η τελευταία
έκδοση είναι 1.5,
http://ericulous.com/2008/01/10/wp-theme-softwareholic/
Εδώ είναι καλό να γίνει αναβάθμιση. Νομίζω το κάνει ο Θάνος Τ.

Έκανα την αναβάθμιση του θέματος σε 1.5.Αν παρατηρήσετε κάποια δυσλειτουργία
παρακαλώ να το αναφέρετε :-)

γ. To SoftwareHolic είναι και μεταφράσιμο, και προσφέρθηκε ο Θάνος Τ.
να κάνει τη μετάφραση ;-).
Είναι καλό να στείλουμε τη μετάφραση πίσω στο ericulous.com μιας και
τώρα
έχει μόνο μια μετάφραση εκεί, δανέζικα.

Τελείωσα και το αρχείο μετάφρασης,το ανέβασα στον σερβερ αλλά δεν λειτουργεί
:-S.Επίσης γνωρίζει κανείς ποιο αρχείο πρέπει να στείλω στο ericulous.com
;;; Το .po το .mo ή το .pot ;;

Για το πρόσθετο που προτείνει ο Φώτης ποιο πάνω το βρίσκω καλή ιδέα...Τα
στιγμιότυπα σε διάταξη από κάτω μια περιγραφή και μερικές πληροφορίες.Αλλιώς
βρίσκουμε κάτι άλλο :-)

Θάνος