Re: [team-gnome-gr] 3το Συνέδριο ΕΛ /ΛΑΚ, την επόμενη εβδομ άδα (Τρίτη/Τετάρτη)

Στις 20-05-2008, ημέρα Τρι, και ώρα 15:10 +0100, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
Καλησπέρα,
Την επόμενη εβδομάδα (27-28 Μαΐου 2008) θα γίνει το 3το Συνέδριο ΕΛ/ΛΑΚ
στην Αθήνα,
http://conf.ellak.gr/

Θα έχω την ευκαιρία να είμαι εκεί, και θα υπάρξει και ομιλία για τη
μετάφραση ελεύθερου λογισμικού, την Τρίτη, στις 2μμ.

Θα ήταν καλό να κανονίζαμε συνάντηση. Δεν ξέρω πόσοι θα είναι σε θέση να
είναι στις 2μμ (παρακαλώ πείτε!). Σκέφτομαι για συνάντηση την Τετάρτη το
απόγευμα.
Θα είμαι Αθήνα για 3 μέρες (Τρίτη-Πέμπτη).

Έκανα εγγραφή ..:)
Θα έρθω κι εγώ.. (Μέχρι 3 - 3.30 μμ)