Re: [team-gnome-gr] [fedora-trans-el] Συνάντ ηση μεταφραστών

--- Στις Τετ., 21/05/08, ο/η Dimitris Glezos <dimitris glezos com> έγραψε:
Από: Dimitris Glezos <dimitris glezos com>
Θέμα: Re: [team-gnome-gr] [fedora-trans-el] Συνάντηση μεταφραστών
Προς: "Simos Xenitellis" <simos lists googlemail com>
Κοιν.: i18ngr hellug gr, fedora-trans-el redhat com, "GNOME Greek team" <team gnome gr>
Ημερομηνία: Τετάρτη, 21 Μάιος 2008, 21:36

2008/5/21 Simos Xenitellis <simos lists googlemail com>:
> Καλησπέρα,
> Πριν από ένα μήνα θίξαμε το θέμα για μια
συνάντηση μεταφραστών ελ/λακ.
> Πιστεύω ότι είναι μια καλή ευκαιρία να
γίνει κάποια στιγμή την επόμενη
> εβδομάδα, κατά το 3το συνεδρίου ΕΛ/ΛΑΚ
(27-28 Μαΐου).

+1 gia ena BoF. Proswpika mporw mono tin prwti mera giati tin epomeni
paw LinuxTag.

-d

> Δεν ξέρω αν θα είναι εφικτό διότι είναι
μόνο μια εβδομάδα από τώρα. Θα ήθελα
> να ακούσω προτάσεις.
>
> Για το 3το συνέδριο θα κάνω μια
παρουσίαση για τις μεταφράσεις ελ/λακ, την
> Τρίτη στις 2μμ.
>
> Ο σύνδεσμος του συνεδρίου (για εγγραφές,
για το πρόγραμμα) είναι

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos jabber org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)
--

Μπορείτε ρε παιδιά να βιντεοσκοπήσετε την ομιλία για να την δούμε και
εμείς; Ασχολούμαι με ορισμένες μεταφράσεις και ακόμα δεν έχω καταλάβει

Χρησιμοποιείτε Yahoo!
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr