[team-gnome-gr] RE: Προσθήκη του Γιάνν η στην Ubuntu Greek Translators

Date: Wed, 26 Mar 2008 02:14:02 +0200
From: alefteris gmail com
To: simos lists googlemail com
CC: team gnome gr; ubuntu-gr lists ubuntu com
Subject: Re: [team-gnome-gr] Προσθήκη του Γιάννη στην Ubuntu Greek Translators

2008/3/25 Simos Xenitellis :
Καλημέρα,
 Πρόσθεσα το Γιάννη Κατσαμπίρη στην Ubuntu Greek Translators,
 https://edge.launchpad.net/~ubuntu-l10n-el

 Αυτό σημαίνει ότι για τα πολύ βασικά πακέτα του Ubuntu, ο Γιάννης μπορεί
 να κάνει άμεση μετάφραση.

 Ο Γιάννης έχει κάνει πολύ καλές ελληνικές μεταφράσεις στο GNOME,
 http://ubuntu-gr.org/aggregator/categories/1
 με αποτέλεσμα να συνεχίζεται το έργο να έχουμε ένα πλήρες γραφικό
 περιβάλλον στα ελληνικά.

Ο νέος superstar του GNOME.gr τώρα και στο Ubuntu! Καλώς όρισες :)

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info

superstar? χαχα

Καλως σας βρήκα, είμαι εδώ και τρεις μήνες στο ubuntu (σαν έννοια), κι εχω κολλησει.
Αυτο συμβαινει μονο οταν εχεις πολυ χρονο, οταν δεν θα εχω, δεν θαμαι. :))
http://www.live.com/getstarted.aspx