Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση τεκμηρίωσης το υ Totem

-οχι όλα κεφαλαία, μόνο το πρώτο.
-προτιμώ το "Αναπαραγωγή ταινιών Totem, μου ακούγεται καλύτερα...

Την 24/3/2008, Nick Paraschou <niparasc gmail com> έγραψε:
Έχω μία απορία:

 Το "Totem Movie Player" θα μεταφραστεί ως

 1) "Αναπαραγωγέας Ταινιών Totem" (όλα κεφαλαία) ή

 2) μόνο το Totem κεφαλαίο και όλα τα άλλα μικρά, δηλ "αναπαραγωγέας
 ταινιών Totem" (εννοείται πως αν στη δεύτερη περίπτωση μια πρόταση
 ξεκινάει με το συγκεκριμένο string η πρώτη λέξη θα είναι με κεφαλαίο).

 Ψηφίζω την πρώτη περίπτωση. Το όνομα της εφαρμογής είναι "Totem Movie
 Player" και όχι μόνο "Totem". Συνεπώς και στα ελληνικά θα'πρεπε να είναι
 "Αναπαραγωγέας Ταινιών Totem" (είτε βρίσκεται στην αρχή μιας πρότασης
 είτε όχι)

 Επίσης αν ψηφιστεί η πρώτη περίπτωση θα πρέπει να γίνουν ορισμένες
 διορθώσεις και στη μετάφραση του GUI της εφαρμογής (βλέπετε στα Περί της
 εφαρμογής) (πρέπει να είναι πολύ λίγες).

 Τι λέτε;