[team-gnome-gr] RE: Μετάφραση τεκμηρίω σης του Totem

Date: Mon, 24 Mar 2008 16:17:43 +0200
From: niparasc gmail com
To: ubuntu-gr lists ubuntu com
Subject: Re: [team-gnome-gr] Μετάφραση τεκμηρίωσης του Totem

O/H GIΑΝΝΗS KΑΤSΑΜPΙRΗS έγραψε:

Date: Mon, 24 Mar 2008 15:12:42 +0200
From: niparasc gmail com
To: ubuntu-gr lists ubuntu com
Subject: Μετάφραση τεκμηρίωσης του Totem

Καλημέρα,

Θα ήθελα να αναλάβω τη μετάφραση της τεκμηρίωσης του totem (αν δε τη
δουλεύει ήδη κάποιος άλλος).

Ξεκινάω από σήμερα...

- Νίκος

Τηνεχω στειλει στειλει πριν λιγες μερες αλλα ειχε πολλα λαθη...μπορει καποιος να σου στειλει;;;;;;

Όντως την έχω εντοπίσει στον inbox μου σε μήνυμα που έστειλες στις 21/3
(γιατί δεν ανέβηκε εδώ http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-22 ;;).

Θα της ρίξω μια ματιά και θα ενημερώσω για τυχόν διορθώσεις.