Re: [team-gnome-gr] Μεταφράσεις relnotes

-Μπορούμε να τις τελειώσουμε με καμμιά 20αρια μηνύματα ο καθένας.
Ξεκινήστε και σε κάποια φάση θα επέμβω και γω ;)

-Για κάποιο περίεργο λόγο δεν μου φορτώνει (τώρα τελευταία) το vmware
player την εικόνα του foresight. Όταν είναι να βγάλει τον gdm, δεν
εμφανίζει  παρά μόνο έναν cursor να αναβοσβήνει πάνω αριστερά...

νικος

Την 13/3/2008, Simos Xenitellis <simos lists googlemail com> έγραψε:
Dimitris Glezos wrote:
 > Δε θα ήταν καλύτερα αν αναρτώνταν οι σημειώσεις μόνο αν ξεπερνούν ένα
 > (μεγάλο) ποσοστό μεταφράσεων (πχ. 90%);
 >
 > http://library.gnome.org/misc/release-notes/2.22/
 >
 > Με τι ψυχή να τα δημοσιεύσουμε στα ιστολόγια μας με ένα τόσο μεγάλο
 > known issue; Θέλει κανείς να τις μοιραστούμε σήμερα;

Ναι, είναι σημαντικό να ολοκληρωθούν τα relnotes.
 Είναι η βασική πηγή για το τι άλλαξε στο 2.22.

 Από την πλευρά μου μπορώ να αναλάβω να βάλω ελληνικά στιγμιότυπα οθόνης.
 Δεν ξέρω αν υπάρχει χρόνος από τη μετάφραση των βασικών πακέτων για να
 γίνει κάτι σήμερα.
 Αν δεν είναι εφικτό για σήμερα, μπορούμε να αναβάλουμε την ανακοίνωση
 στα ιστολόγια/φόρουμ/κτλ για κάποια από τις επόμενες μέρες.