Re: [team-gnome-gr] Περί Gnome site

μου αρέσουν :)

θέλεις να περάσεις τις αλλαγές στο δοκιμαστικό site? http://gnome.gr/gnome2gr/
(γράψου στο δοκιμαστικό και θα σου φτιάξω εγώ τα δικαιώματα)
Νομίζω οτι αν φτιάξουμε και λίγο τα κείμενα θα είμαστε έτοιμοι να το
βγάλουμε στο κεντρικό gnome.gr

nikos

Στις 9 Ιούνιος 2008 12:09 πμ, ο χρήστης tom tryfonidis
<tomtryf gmail com> έγραψε:
Γεια σας παιδιά,

Είχα διαβάσει στο wiki ότι θα γίνει νέο site για το ελληνικό gnome,ε και
είπα να ασχοληθώ λίγο.Έκανα λοιπόν κάτι μικρό στο πισί μου με
wordpress....Βασίστηκα κυρίως στο ήδη υπάρχων site όσο αφορά το υλικό,τα
κείμενα και γενικά την δομή του.Μερικές αλλαγές στον κώδικα του  template
που επέλεξα και εγένετο το site :).

Βασικά αυτήν ήταν η πρώτη αφορμή να γίνει (η δεύτερη ήταν η βαρεμάρα μου
:P).Τεσπα να μην τα πολυλογώ ανέβασα μερικές εικόνες για ρίξτε μια
ματιά.Κάθε γνώμη είναι ευπρόσδεκτη και σημαντική.Επίσης θα δείτε παρακάτω
ότι δεν έβαλα το logo που έχει το site,αλλά έκανα στα γρήγορα δύο δικά
μου,έτσι να υπάρχουν.

Η κεντρική σελίδα

http://i252.photobucket.com/albums/hh40/than0s/pic1.png    (1ο logo)

http://i252.photobucket.com/albums/hh40/than0s/pic6.png    (2o logo)