[team-gnome-gr] Πλανήτης GNOME GR - planet.gnome.gr

Καλησπέρα,
Μόλις ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και ενεργοποίηση του Πλανήτη GNOME GR
(ελληνική έκδοση του planet.gnome.org),

http://planet.gnome.gr/

Ο Πλανήτης GNOME GR είναι μια ειδική έκδοση του Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ για τα
άτομα πίσω από την ομάδα του ελληνικού GNOME.

Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν βελτιώσεις στον πλανήτη GNOME GR, όπως
χρειαζόμαστε νέες εικόνες για
http://planet.gnome.gr/img/hdr-planet.jpg
http://planet.gnome.gr/images/planetellak.png

Ακόμα, είμαι σίγουρος ότι λείπουν άτομα από τα μέλη του πλανήτη.
Αν έχετε προσφέρει στο GNOME (ανάπτυξη λογισμικού στην πλατφόρμα GNOME,
μετάφραση λογισμικού του GNOME), στείλτε το ιστολόγιό σας.
Για να βοηθήσετε στη μετάφραση του GNOME, δείτε
http://lists.gnome.gr/listinfo.cgi/team-gnome.gr
http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-20

Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Νίκο Χαρωνιτάκη για τη φιλοξενεία του πλανήτη
GNOME GR.

Σίμος