[DL]gnome-shell - master

Dobrý den,

nový stav modulu gnome-shell – master – po (čeština) je nyní „Neaktivní“.
https://l10n.gnome.org/vertimus/gnome-shell/master/po/cs/

Doplnil jsem zúžené mezery.

%d doplňuje úvodní 0, %e úvodní mezeru. Pro češtinu je správně %e. Respektive správně je nedoplňovat nic, což
zařídí ten znak -. Ne každá knihovna ho ale umí, proto jsem zvyklý psát %e. glib ho samozřejmě zná, takže je
dobré ho použít. Ale jestli %-d nebo %-e je v celku jedno, výsledek by měl být stejný. Kde to bylo potřeba,
jsem to poopravoval. Asi by to chtělo projít i jiné moduly.

Marek Černocký
--
Toto je automatická zpráva odeslaná z l10n.gnome.org.