Re: gnome-software: Stav české lokalizace

Překlady bývají vždy kompletní na vydání GNOME. Že to není úplné teď, nijak zásadně nevadí. Na překladech ale průběžně pracuji, aby byly v září hotové. Mám i více méně proložený gnome-software, jen tam váhám nad pár řetězci. Musím vyzkoumat, co přesně se jimi míní.