Re: GNOME 3 Launch Party

On Tue, 2011-02-08 at 11:05 +0100, Jiří Eischmann wrote:

> Napsal jsem to tedy na adresu Red Hatu. Mělo by to dojít začátkem
> března. Tou dobou už bych to tam mohl vyzvednout i já, ale je to na tvé
> jméno. Chtěli tam po mě dvě telefonní čísla, kdyby náhodou byl problém s
> doručením. Jako první číslo jsem dal číslo Red Hatu a jako druhé jsem si
> dovolil vyplnit tvůj mobilní telefon. Mělo by to sloužit jen pro
> doručení, nemělo by se to dostat nikde na veřejnost.
>
> Kromě triček (objednal jsem 2x L a 1x XL) dostaneme i další drobnosti a
> pošlou nám i nějaký větší banner, kterým můžeme vyzdobit přednáškovou
> místnost.

Tricka a dalsi ptakoviny jsou zde, resp. momentalne si jich uzivaji
celnici v Praze, kde si je taky mame do dvaceti dnu vyzvednout a dolozit
cca deset dalsich papiru a prohlaseni, aby nam je mohli vubec vydat.
Napriklad veterinarni kontrolu, rostlinolekarskou kontrolu... :-) Prislo
to na papire s kopou podivnych znaku typu §, ktere ani na me klavesnici
nejsou.

--
Tomas Bzatek <tbzatek redhat com>