Re: GNOME 3 Launch Party

Přes víkend jsem se domluvil na detailech s lidmi ze Silicon Hillu.
Dohodli jsme se, že uděláme registrační formulář, abychom zjistili, jaká
bude účast (už jsem jej vytvořil, odkaz na wiki, můžete se registrovat).
Pokud bude menší počet, dostaneme přednáškovou místnost v bloku 7. Pokud
bude počet vyšší, dostaneme velký přednáškový sál ve Školícím centru
(tam, kde probíhá InstallFest).
Hotové jsou také plakáty, jejich odkazy naleznete taktéž na wiki.
Vytvořil jsem také událost na FB.

Jirka