Re: =?ISO-8859-2?Q?nov=FD_=E8len?=

martin plachy <maplachy gmail com>, Thu, 16 Jun 2011 13:34:58 +0200:

>     Dobrý den,
> rád bych se stal členem vašeho překladatelského týmu a tak považuji za
> vhodné se představit.
>   Dálkově studuji Informatiku, konkrétně Aplikovanou Informatiku na
> Palackého universitě v Olomouci, zaměstnán jsem však mimo obor IT.
>   Prostředí Gnome používám několik let, je mi blízké a proto bych se rád
> zapojil právě zde. Navíc si slibuji rozšíření své znalosti odborné
> angličtiny. Nikdy jsem v podobném projektu nepracoval, věřím však, že i
> přesto budu alespoň něco málo platným členem.
> [...]

Díky za zájem o lokalizaci GNOME! Pokud jste si již přečetl základní návody,
které jsou k dispozici na http://live.gnome.org/Czech, doporučuji si vybrat
takový dosud nerezervovaný modul/software, který je malý co do počtu
řetězců a který pokud možno již znáte nebo používáte. Usnadní vám to mnohé
věci v začátcích.

V případě, že budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte se s nimi obrátit na
tuto konferenci.

S pozdravem