=?ISO-8859-2?B?bm92/SDobGVu?=

    Dobrý den,
rád bych se stal členem vašeho překladatelského týmu a tak považuji za vhodné se představit.
  Dálkově studuji Informatiku, konkrétně Aplikovanou Informatiku na Palackého universitě v Olomouci, zaměstnán jsem však mimo obor IT.
  Prostředí Gnome používám několik let, je mi blízké a proto bych se rád zapojil právě zde. Navíc si slibuji rozšíření své znalosti odborné angličtiny. Nikdy jsem v podobném projektu nepracoval, věřím však, že i přesto budu alespoň něco málo platným členem.
  Pokud by mi byl někdo ochotný poradit s jakým modulem právě začít, budu velmi rád.
  Za vytčené chyby či případné rady předem děkuji.
  S pozdravem martin plachý.

--

               m.p.