Re: GNOME 3 Launch Party

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Sat, 05 Feb 2011 13:33:42 +0100:

> Má někdo zájem převzít ty reklamní předměty (trička atd.)? Pokud nikdo,
> tak já bych to převzal. Akorát jsem omylem vymazal onen e-mail, který
> nám včera poslali. Pořád se srovnávám s taji Gmailu skrze Evolution.

Tak možná už ho máš, ale teď jsem ti ho ještě zaslal.

> Jinak k programu: Minulé pondělí jsem mluvil s Tomášem B. a domluvili
> jsme se na tom, že si připraví přednášku o GNOME 3 a to jak z
> uživatelského pohledu, tak z vývojářského (s tím, že nás nebude příliš
> zatěžovat detaily). Padl i návrh, že by mohl někdo prezentovat současný
> stav Unity jako alternativní cesty. Je to ale na zváženou, protože ta
> akce by měla být o GNOME 3 a Unity jaksi není jeho součástí, ale osobně
> bych s tím neměl problém.

Já si myslím, že když budeme mít těch povídání/přednášek víc, tak to přece
ničemu neuškodí. Ano, Unity není GNOME 3, ale s GNOME 3 přesto nějakým
způsobem souvisí, už jen tím, že bude nasazena na nejpoužívanější
distribuci. Takže pokud se najde ochotný přednášející, já s tím také
problém nemám.

Přidal jsem to k seznamu dalších přednášek na wiki:

http://live.gnome.org/ThreePointZero/LaunchParty/Czech

> Co se týče místa konání, tak se vyprofilovali tři varianty: 1. salónek v
> nějaké restauraci, ale najít takový, který pojme 30 lidí, bude v
> dostatečně reprezentativní restauraci a bude zadarmo, není opravdu
> jednoduché, 2. hackerspace brmlab - kapacitně je to asi dostatečné, ale
> přijde mi to jako takové geekovské hnízdo, kde si nejsem jistý, že si
> širší veřejnost najde cestu. 3. Dostatečné prostory mají i studentské
> organizace na Strahově, jsou dostatečně velké a myslím, že i
> reprezentativní, proto se asi zkusím obrátit i na ně.

Výborně, díky, že jsi se toho zhostil. Tady jsem ještě narazil na e-mail s
odkazem na nějaké organizační tipy:

http://mail.gnome.org/archives/gugmasters-list/2011-February/msg00002.html

Do té konference gugmasters-list by se možná mělo smysl na nějakou dobu
přihlásit: