Re: =?UTF-8?B?UHJvYmzDqW0=?= s gnome-shell

On Wed, 07 Dec 2011 20:07:45 +0100
Marek Černocký <marek-cCcrVkmc4mk public gmane org> wrote:

> Myslím, že ty řetězce jsou z balíčku gnome-shell-extensions. Ten není
> součástí hlavního vydání a přeložil jsem jej až dodatečně - ve virtuálu
> mi Gnome Shell nejede, tak jsem to nechtěl dělat na slepo, ale nikdo se
> k tomu neměl.

Díky oběma za info. Je to trochu nepříjemná situace, že jsou tyto řetězce
původem asi z gnome-shell-extensions tak exponované, ale měl jsem to
pořádně otestovat. :-)

Myslím, že teď počkáme na distribuce s GNOME 3.3, takže např. na Fedoru 17
alpha, protože ve stabilní větvi toho už moc nesvedeme...