Re: Balicky bez majitele

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Fri, 20 Mar 2009 19:02:30 +0100:

> Ahoj
> Na GNOME wiki jsem sestavil orientacni seznam balicku [0], ktere nemaji
> sve prekladatele. Pokud tedy uvazujete, ze si ke stavajicim prekladum
> priberete nejaky balicek navic, vybirejte.

Jedné tabulky jsme se zbavili a s druhou přicházíme? :-) Ale ne, vážně,
chápu důvody, proč mít nějaký ucelený seznam toho, co by mělo být
přeloženo řekněme prioritně, takže bych do tabulky zařadil spíše jen
podstatnější moduly, které patrně budou častěji nasazovány u uživatelů a
nějaké takové jsem tam přidal z archivované původní tabulky. Ale to
udržování... ;-)

To je pěkné. :-)