Re: sraz na InstallFestu

Jiří Eischmann píše v St 11. 03. 2009 v 17:24 +0100:
> Zdravím všechny překladatele OSS,
> neměli byste zájem se během InstallFestu sejít nad sklenicí zlatavého
> moku a prodiskutovat problémy překladů osobně?
> Napadlo mě to, protože už o několika překladatelích, kteří se tam
> chystají vím, tak by se toho dalo využít. InstallFest se koná tento
> víkend v Praze na Strahově. Čas by se upřesnil podle toho, jaký by byl
> zájem a jak by to účastníkům vyhovovalo.

Ahoj,

právě jsem chtěl napsat, jestli by nebyl zájem o nějaký sraz (po vydání
2.26). Nicméně tento víkend to nevidím jako reálnou možnost (z mé
strany), protože mám ještě nějaké nehotové překlady a k tomu i pracovní
povinnosti.

Nicméně někdy v budoucnu bych se rád u piva (limonády, čaje, kávy, … dle
chuti) sešel. Ale spíš něco komornějšího než něco „-fest“. Už z toho
názvu to na mě dýchá desítkami nebo stovkami lidí…

S pozdravem,
MP

--
Martin PICEK