Re: =?UTF-8?Q?P=C5=99=C3=ADru=C4=8Dka?= =?ISO-8859-1?Q?_ovl=E1d=E1n=ED?= hlasitosti

Ahoj

Popisuje to tu vlastnost, ze se ikona appletu v panelu meni v zavislosti
na zvolene hlasitosti. Kdyz je to naplno, jsou tam vedle toho
reproduktoru tri carky, kdyz je "2/3" jsou tam dve ... kdyz je to
ztiseny, neni tam zadna carka a kdyz neni zvuk k dispozici, ukazuje to
zas jinou ikonu.

S reprackem je to videt napr na [0], dole na panelu mezi indikatorem
klavesnice (USA) a oznamovaci oblasti, jsou tam dve spatne viditelne
carky vedle toho reproduktoru na ikone.

Ja pouzivam misto ikony repracku takovy carky, co to ukazujou, viz [1]
na hornim panelu je mezi indikatorem klavesnice (USA) a ikonou sipky
vzhuru (zasuvka).

Mam to doplnit pri revizi, nebo mam pockat na Vasi opravu?

[0] http://kdyne.net/temp_drom/money.png
[1] http://kdyne.net/temp_drom/panels.png
GNOME-CZ