Re: gnome-system-tools - master

Marek Černocký <marek manet cz>, Mon, 13 Jul 2009 00:11:23 +0200:

> To chápu, ale ona celá dokumentace je v takovém stavu, že řešení tímto
> způsobem jsem vzdal. Už jsme to spolu diskutovali. Nejdříve chci
> dopřekládat celou dokumentaci do češtiny a pak zkusím dát do kupy
> alespoň některé anglické originály. Pokud tedy platí tvoje nabídka, že
> bys kontroloval moji angličtinu.

Výborně, určitě se není třeba o úroveň angličtiny obávat, nějaký native
speaker z dokumentačního týmu si práci před vlastním zařazením prohlédne tak
či onak. Zdá se, že dokumentace GNOME zaznamenala v posledních měsících
přece jen určitý pohyb, viz např. zprávy v elektronické konferenci
týmu gnome-doc-list, což má pro dobrovolníky nováčky tu podstatnou výhodu,
že nepřijdou do úplně mrtvého prostředí.

Když máš odhodlání, byla by velká škoda toho nevyužít. Budu se snažit
být nápomocen. :-)

Zdraví