Re: gnome-system-tools - master

To chápu, ale ona celá dokumentace je v takovém stavu, že řešení tímto
způsobem jsem vzdal. Už jsme to spolu diskutovali. Nejdříve chci
dopřekládat celou dokumentaci do češtiny a pak zkusím dát do kupy
alespoň některé anglické originály. Pokud tedy platí tvoje nabídka, že
bys kontroloval moji angličtinu.