=?UTF-8?Q?P=C5=99eklad?= =?UTF-8?Q?_=E2=80=93?= =?UTF-8?Q?_u=C5=BEivatelsk=C3=A1?= =?UTF-8?Q?_p=C5=99=C3=ADru=C4=8Dka?= Rhythmbox 0.11

Zdravím všechny místní,

zasílám kompletní překlad uživatelské příručky Rhythmboxu. Měl by
vyhovovat všem našim nárokům.

Zatím byla uživatelská příručka (cca 450 řetězců) nepřeložená a i já se
divím, že jsem do toho šel. Je totiž dost zastaralá a (podle mě jako
hodně dalších příruček) ne moc dobře stavěná.

Dost vážně uvažuju, že týmu Rhythmboxu pomůžu příručku vylepšit, ale teď
ne, teď musí stačit to, co je. A když je to teď i v češtině…

Byl bych rád, kdyby se na to někdo mrknul.

Katalog je nahrán do překladatelské aplikace.

Překlad samotného Rhythmboxu mám již delší dobu, ale ještě jsem
neotestoval věci týkající se nejrůznějších „webových služeb“ a dalších
„děsně užitečných“ věcí, takže si ještě chvilku musíte počkat. Nicméně –
Rhythmbox má vlastní vývojový cyklus, tudíž to teď tolik nespěchá.

Díky,
s pozdravem,
MP

P.S.: Lukáši, že nestihneme přeložit všechny příručky? Mám to chápat
jako sázku? :-)

--
Martin PICEK
 * osobní webové stránky: http://picek.gnome-cesko.cz/