Re: Pomoc s =?UTF-8?Q?p=C5=99ekladem?= stringu

Každopádně díky za tipy oběma,

je to pěkný oříšek. Do zdrojáku jsem se nekoukal, takže to je určitě
užitečné. Pravda ale je, že mi to moc nepomohlo. Description moc
vysvětlující není.

Určitě to bude něco s kontakty, ale pravděpodobně nějaká novinka, takže
si to moc představit neumím.

No, uvidíme, zatím nejvíc se mi líbí "Adresář dokumentu", ale nerozumím
tomu :( Hm :(

Neměl byste ještě někdo nějaké návrhy?

Zatím díky, Michal Pěnka

--
Michal PĚNKA

E-mail, Jabber (GTalk): michal penka name
Web: http://michal.penka.name
Mobile: +420 776 206 367