rezervace prekladu

Zdravím,

mám dotaz k organizaci rezervace překladů. Jelikož je nyní dostupné nové rozhraní Vertimus [1], tak je možné považovat stránku CoPřekládat [2] za zastaralou. Pokud má někdo zájem o překládání nějakého modulu, stačí si jej zarezervovat ve Vertimu (a při odeslání překladu si jej zarezervovat znovu). Takže, jaký je aktuální stav stránky CoPřekládat? Používá se, nepoužívá se? Bylo by vhodné se nějak domluvit.

Nedávno jsem v euforii chvíle volného času vyrazil něco přeložit - doplnil jsem překlad geditu, a přitom jsem úplně zapomněl, že nějaká stránka CoPřekládat existuje. Takže pokud mezitím Jiří Eischmann na tom taky dělal, tak se mu tímto omlouvám. To stejné s braserem a Adrianem Gunišem, ehm :)

Jaký je teda doporučený postup? Je nějaký důvod, proč CoPřekládat používat, nebo důvod, proč CoPřekládat nesmazat?

Díky,
Kamil

[1] http://l10n.gnome.org/languages/cs/
[2] http://live.gnome.org/Czech/CoPrekladat