Re: preklad dokumentace

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Mon, 20 Apr 2009 20:14:53 +0200:

> Kdysi jsem tu někde viděl návod, jakým způsobem se překládá dokumentace
> (příručky) ke Gnome programům, jak se to dá poté otestovat, atd. Ale teď
> to nemůžu najít ani na wiki, ani v historii konference. Mohl by mě někdo
> nasměrovat (případně pár vět hodit přímo na wiki)? Díky moc.

Nevím, jestli máš zrovna tohle namysli, ale psal jsem v únoru
následující e-mail:

http://mail.gnome.org/archives/gnome-cs-list/2009-February/msg00070.html

Což mi vedle tvé zprávy připomíná mé resty v tom, co je potřeba udělat s
návody pro překladatele. Takže při nejbližší příležitosti to trochu
(více) předělám.

Zdraví