Re: Dokumentace: vinagre, gnome-nettool

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Thu, 11 Sep 2008 23:32:53 +0200:

> Zdravim
> Preklad dokumentace k nastroji vinagre je hotov, dostupny na [0].

Díky, již je v SVN.

> Dokumentace k nastroji gnome-nettool neni vlastne zadna, jen teplate,
> nevim, jestli ma smysl zarazovat. Viz [1].

Zařadili jiní, zařadíme taky. :-)

> U obou prekladu jsem ponechal prelozene pravni odstavce ze sekce About
> this Manual jako fuzzy, bez dalsich uprav.

Dovolil jsem si místy trochu změnit formulace, ale jak se říká, IANAL.
Chtělo by to opravdu odborníka. Výsledek viz:

http://svn.gnome.org/viewvc/vinagre/trunk/help/cs/cs.po?view=markup&pathrev=464
http://svn.gnome.org/viewvc/gnome-nettool/trunk/help/cs/cs.po?view=markup&pathrev=772