Re: =?UTF-8?Q?Nepou=C5=BE=C3=ADvat?= =?ISO-8859-1?Q?_lom=EDtka=3F?=

Pavel Šefránek píše v Pá 31. 10. 2008 v 17:42 +0100:

> Že se do toho pletu, ale pokud si vzpomínám, před nedávnem jsme se
> bavili o jakémsi pomalém přesunu na poštovní konferenci
> pod křídla l10n.cz. Myslím, že právě tyto dotazy (obecné překladatelské)
> jsou nejlepšími adepty na projednávání i mimo naši konferenci,
> protože se týkají všech zainteresovaných českých překladatelů.
>
> Co vy na to?

Co se mě týče, držím se konference GNOME cs List. Pokud se přesune do
l10n.cz, tak se přesunu taky, ale jinak ne.

Na l10n.cz mi vadí, že podporuje několik slovníků. Jinými slovy se
obávám toho, že konference mimo řešení nějakého překladu nabobtná ještě
o řešení toho stejného překladu v jiných slovnících. A jak už jsem psal,
já jsem pro jeden jediný slovník. (Což mi připomíná, že musím ještě
odpovědět na reakce na vlákno, které jsem na toto téma založil.)

S pozdravem,
Martin Picek

--
Martin PICEK
 * el. pošta: picek martin gnome-cesko cz