From: Petr Kovar <pmkovar gnome org>
To: honza steuer gmail com
Subject: Aktualizace překladů GNOME
Date: Wed, 22 Oct 2008 18:12:52 +0200
Mailer: Sylpheed 2.5.0 (GTK+ 2.10.14; i686-pc-mingw32)

Dobrý den,

na koordinační stránce českého překladatelského týmu GNOME [1] je vaše jméno
uvedeno u jednoho z překládaných softwarových modulů. Protože od vás
překladatelský tým v posledních měsících neobdržel žádné aktualizace
překladů, chtěl bych se vás zeptat, zda máte nadále o lokalizaci daného
modulu zájem. Pokud nikoliv, modul přestane být "rezervován" a
možnost aktualizace bude nabídnuta případným dalším zájemcům.

Pokud je to možné, pak v případě dalšího zájmu prosím odpovězte na mou
adresu, nebo na adresu konference překladatelského týmu GNOME
gnome-cs-list gnome org (je nutné být přihlášen); kopie e-mailu zaslána
tamtéž.

Díky,
Petr Kovář

[1] http://live.gnome.org/action/login/Czech/CoPrekladat