Re: Aktualizace =?UTF-8?Q?p=C5=99eklad=C5=AF?= GNOME

Dobrý den,
Mám i nadále zájem o překlady geditu a modulů k Evolutionu. Rád v
případě potřeby vypomůžu s dalšími, pokud to bude potřeba, ale
momentálně můžete všechny ostatní moduly, u kterých jsem napsaný,
uvolnit. Překládál jsem je, abych vypomohl, ne že bych je chtěl
dlouhodobě udržovat. Na druhou stranu jsem se dal do překládání dalšího
modulu Conduit, mám teď asi 30 %.

S pozdravem Jiří Eischmann