Re: Aktualizace shared-mime-info - pomoc! :)

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Mon, 24 Mar 2008 17:58:56 +0100:

> Řekl bych že uzavřeno. Pokud si tak ještě neudělal, tak prosím Petře
> commitni tu změnu. Díky.

V hloubi tohoto vlákna jsem napsal následující:

Navic preklady z freedesktop.org maji vlastni rezim, podle ktereho se
dostavaji do zdrojovych kodu, takze aktualizace bude stejne nahrana
nejspise az pred vydanim nove verze daneho modulu, a v tomto konkretnim
pripade uz by vydana verze shared-mime-info 0.23 mela obsahovat
hotovy, kompletni preklad z prosince 2007.

Jinými slovy je vývoj shared-mime-info na GNOME nezávislý, a tomu musíme
přizpůsobit naše očekávání.