Re: =?ISO-8859-2?Q?p=F8eklad?= Evolutionu + dokumentace

Jiří Eischmann <jiri eischmann cz>, Sun, 09 Mar 2008 11:43:19 +0100:

> Dokumentaci k Evolutionu se mi nakonec podařila přeložit ze 44%, tedy
> něco přes 1000 řetězců. K přeložené části mám i české náhledy obrazovek.

Děkuji za vaši skvělou práci. Zařazeno v Evolution 2.22!

> Při ukládání potu mi to pořád hlásí, že některé hlavičky mají stále
> výchozí hodnoty. Vytvořil jsem na začátku souboru klasický začátek, jak
> je tomu u jiných souborů s překlady, ale hlásí mi to pořád. Nevím si s
> tím rady.

Ten soubor musí mít příponu .po, .pot je pouze šablona.

> Všechny náhledy jsem pojmenoval tak, jak mají být a uložil do archivu.

Ano, byly tam dva přebytečné obrázky, které jsem odstranil...

> pot soubor dokumentace: http://www.eischmann.cz/trans/help.HEAD.cs.pot
> archiv s náhledy: http://www.eischmann.cz/trans/screeny.tar.gz

V překladu příručky jsem namátkově opravil pár překlepů, ale více stihnout
bohužel nešlo.

> Při překladu dokumentace jsem narazil na pár chyb (jedna mi byla
> nahlášena) nebo nejednotných překladů v překladu Evolutionu, takže
> posílám i překlad Evolutionu, kde je pár změn v tomto směru.

Taktéž uloženo v SVN.

Ještě jednou díky.

S pozdravem