Re: gnome-games -- prelozeno

Kdyžtak to Petře zatím neřeš, já na to taky zkusím ještě kouknout. Buď do půlnoci pošlu aktualizovaný překlad, nebo platí níže zmíněný originál :)

Lucas Lommer napsal(a):
Ahoj
Prihodil jsem jeste par procent, hotovo je tedy 89%. Viz [0], ale vic uz
nedam. Prosim o zarazeni do SVN.

[0] http://kdyne.net/temp_drom/gnome-locales/gnome-games.HEAD.cs.po