Re: gnome-system-tools - znovu

Kamil Páral píše v Po 03. 03. 2008 v 09:31 +0100:

> Ups, trochu jsme zkolidovali :) Včera večer jsem se totiž napsal k tomu
> balíku na wiki a velkou část dodělal. Porovnám to s tvým překladem a
> zkusím z obou vybrat ty nejlepší.

Nj, me to trvalo, nemel jsem cas, puvodne jsem to chtel nechat az na
dnesek, ale ted di stredy asi nebudu stihat vubec.

(ach jo, znovu, zas spatna vychozi adresa)

S pozdravem
Lukas Lommer
kdyne::net

Telefon: +420 774 551 745 (Po-Pa 9:30-18:30)  KK    KK NN     NN
E-mail: drom kdyne net         SMS 24/7       KK  KK   NNNN   NN
                                              KKKK     NN NN  NN
ICQ: 178131737                                KKKK     NN  NN NN
MSN: drom_mesindzr hotmail com                KK  KK   NN   NNNN
Jabber: drom jabber org                       KK    KK NN     NN
    kdyne::net - Vase pripojeni k Internetu - http://kdyne.net
Art.Gnome.org team - http://art.gnome.org