Re: Aktualizace shared-mime-info - pomoc! :)

Lucas Lommer <llommer svn gnome org>, Fri, 29 Feb 2008 23:15:16 +0100:

> Ahoj
> Zaktualizoval jsem preklad shared-mime-info ze sekce freedesktop.org

Kolego, vasi iniciativu je samozrejme nutne ocenit, ale nez se priste
rozhodnete aktualizovat nejaky preklad mimo oficialni soucasti GNOME (na
ktere mame tabulku), zkuste prosim nejdrive kontaktovat posledniho
prekladatele, pokud tedy ten na prekladu pred nejakou ne prilis vzdalenou
dobou pracoval:

"PO-Revision-Date: 2007-12-15 11:09+0100\n"
"Last-Translator: Petr Kovar <pknbe volny cz>\n"

Jak znam pana Kovare, je to clovek nevyzpytatelny a mohlo by se klidne
stat, ze na prekladu bude pracovat, nebo uz bude mit pripravenu
vlastni aktualizaci apod. To by pak bylo nemile zdvojeni prace.

Navic preklady z freedesktop.org maji vlastni rezim, podle ktereho se
dostavaji do zdrojovych kodu, takze aktualizace bude stejne nahrana
nejspise az pred vydanim nove verze daneho modulu, a v tomto konkretnim
pripade uz by vydana verze shared-mime-info 0.23 mela obsahovat
hotovy, kompletni preklad z prosince 2007 (u nekterych modulu, treba
gst-plugins, nova verze hotove preklady neobsahuje, coz je ovsem spise chyba
vyvojare, ktery aktualizaci vice mene neumoznil).

> (non-GNOME), ale neni mi jasne, co je nebo jake ma ceske pojmenovani:
> PAR2 Parity File

Paritní soubor PAR2 (patrne nikoliv)

> comic book archive

Archiv knih(y) komiksů