Re: gnome-packagekit prelozen

"Honza Steuer" <honza steuer gmail com>, Thu, 19 Jun 2008 18:15:49 +0200:

> Ahoj,
> tak uz mam prelozeny gnome-packagekit.

Díky!

> Preklad je ke stazeni na adrese:
> http://www.fi.muni.cz/~xsteuer/gnome/gnome-packagekit.HEAD.cs.po
>
> Pokusim se preklad jeste postupem casu testovat a dal ho upravovat.
> Ale co mam potom delat s opravami? Takhle to asi nepujde, ze bych kazdou
> novou verzi posilal tady.

Odpovím-li na to z mého trochu sobeckého hlediska, tak pro mě je lepší,
pokud překlad zašlete (ať už do této konference nebo do Bugzilly) po
dokončení většího množství úprav. Samozřejmě, že pokud vám to např. z
časových důvodů nevyhovuje, nebo je třeba stihnout termín vydání nové verze
softwaru, pak jistě není žádný problém zasílat upravený překlad kdykoliv.

U překladů dělám základní jazykovou a technickou korekturu (je-li tedy co
korigovat), takže je pak zapotřebí, aby překladatel vycházel z verze,
kterou uložím do SVN (a aktualizoval odpovídajícím způsobem svou místní
kopii katalogu zpráv, udržuje-li nějakou).