Re: gnome-packagekit prelozen

Kamil Páral <ripper42 gmail com>, Tue, 24 Jun 2008 01:36:45 +0200:

> Mám dojem, že to přidává nějaký nestandardní tag do daného .po souboru.

Ten je sice možné před konečným uložením katalogu v nastavení zase odebrat,
ale je to samozřejmě velmi nepohodlné.

Pokus o nápravu učiněn:

https://sourceforge.net/tracker/?func=detail&atid=389156&aid=2026230&group_id=27043

S pozdravem