Re: Nesrovnalosti v =?ISO-8859-2?Q?p=F8ekladu?= Evolution

Pavel Šefránek <ps pjoul cz>, Tue, 22 Jul 2008 18:32:32 +0200:

> Zdravím překladatele Evolution a přikládám snímeček, na které je vidět
> nekonzistence překladu v rámci jedné (!) nabídky. Tak na to prosím
> mrkni, díky!

Jiří Eischmann je v zahraničí, takže jsem v dané nabídce provedl úpravu na
"Svislé zobrazení". Takový je překlad i v dokumentaci.

<http://svn.gnome.org/viewvc/evolution/trunk/po/cs.po?revision=35827&view=markup>

Díky za upozornění!

Petr Kovář

P.S. Trochu mě na přiloženém náhledu mate ta zdvojená položka "Seskupovat
podle vláken", protože v katalogu je jen jednou (s akcelerátorem na "S").