Re: Lokalizace dokumentace

Pavel Šefránek píše v Pá 29. 02. 2008 v 08:07 +0100:
> Pokud budeme překládat ve větším týmu jako dosud, jsem také pro nějaký
> systém. Tabulka není všelék, ale myslím, že aspoň hodně dobře posloužila
> k posunutí věcí správným směrem.

To urcite, byl to dobrej napad i kdyz myslim, ze stejne to bylo
nevyhnutelne prvni vychodisko z chaosu :).

> ad nástroj: třeba trac? ten je na správu projektů nebo eventuálně něco
> jiného. Třeba se poptat na mezinárodní překladatelské konferenci?

Nemam zdani, ptam se, jestli nekdo o necem vite, ja s cizimi nastroji
nikdy nepracoval, jak kdyz neco takovyho potrebuju, tak si to ubastlim
sam, je to takovy zajmavejsi, si neco implementovat :).

Ale rozhodne se do niceho nehrnu, spis naopak, cas na to rozhodne nemam,
preklady jsou jednoduchy, k tomu si muze clovek sednout na pul hodiny
pres poledne a udelat par retezcu, ale neco napsat, to nevim, jak bych
stihal.